Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Farer Markham
Diameter: 39
Leeftijd: 4 jaar (26-09-2021)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2024
Factuur en/of certificaat: Certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos en de Marine St. Venere Leather Strap met Red Stitching
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Best en verzending (kosten koper) mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is gedragen maar in erg goede staat! Kleine scuff op de hand bij 2 uur en erg kleine scuff of de bezel bij 6 uur. Zijn dermate klein dat ik ze op foto niet krijg. Op het oog is het wel zichtbaar.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2893-1
Vraagprijs: € 899,-
Dit horloge verschijnt niet vaak op de markt dus het vaststellen van een prijs is wat lastig. Bij aankoop kostte het horloge 1350 euro (excl importkosten) en de opvolger (Markham II) kostte 1695 euro (excl importkosten). Gezien de leeftijd en staat het horloge denk ik dat 899 een prima deal is voor beide partijen!
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.