Te koop
Merk en model: Fortis Flieger Chronograph 2012 Limited Edition 597.11.12 (46/100)
Diameter: 40mm
Dikte: 14,6mm
Lug-to-lug: 47mm
Leeftijd: 14 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 25/2/2012 (ik ben de eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, met extra stalen band 20mm voorzien van alle schakels en correcte aanzet (99.595.10.1M en FC11), Fortis vlindersluiting 18mm (99.501.10.18), Fortis nato zandkleurig 20mm (99.601.39.210) en Fortis travelbox.
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg, bij voorkeur face-to-face en altijd via bankoverschrijving
Conditie (krassen, werking etc): goed
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7750
Prijs: 1.400 euro
Na lang wikken en wegen mag 'ie naar een nieuwe liefhebber. Full set met veel extra’s. Limited Edition ter viering van 100 jaar Fortis. Het originele alligator bandje heb ik voorzien van quick-release pins. Kleine veegjes op de lugs op 6 uur, en onder de lugs de gebruikelijke sporen van het banden wisselen. Het saffierglas is krasvrij. In goede gedragen staat. Het horloge loopt -2s/d na een week in de horlogewinder. Chronograaf start en stopt met goede klik. Het horloge heeft nog nooit een servicebeurt gehad, en is nog nooit geopend. De binnenkant van de originele doos laat los, zoals alle dozen uit de periode.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.