Tk: Frederique Constant slimline Moonphase

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Mijn FC slimline moonphase mag het nest verlaten. Misschien krijg ik hier ooit spijt van, maar je leeft maar 1 keer en ik heb mijn zinnen gezet op ofwel een nieuwe OM system body, of nieuw glaswerk voor mijn bestaande Oly. Dus mijn horlogecollectie wordt nog wat verder uitgedund.

Deze FC slimline is een prachtig horloge. Ik moest en zou een moonphase hebben, maar nu ik nog een Seiko 7a48 heb, grijp ik steevast naar deze. Desondanks vind ik dit horloge 1 van de mooiste automatische maanfase horloges in deze prijsklasse.

Het horloge meet 42mm, maar door de korte lugs draagt ie compact en comfortabel. Het manufacture binnenwerk is een lust voor het oog.

De kast is in heel mooie conditie, hier en daar een haarlijntje, maar niks dat zo in het oog springt. Hij is met zorg gedragen, maar toch heb ik desondanks een fijne kras in het saffier gekregen, ter hoogte van 3u (zie laatste foto).

Het horloge komt met originele stalen bracelet, op volle lengte. Ook hier zitten wat haarlijntjes op, maar eveneens niets wat zo in het oog springt. Hij is wisselend op staal en op leer gedragen. Daarom komt hij samen met de mooie grijze Colareb band die ik er speciaal voor heb gekocht.

Inclusief doos (het boekje ben ik gek genoeg kwijt gespeeld…) en garantiefoldertje.

Merk en model: Frederique Constant Slimline moonphase
Diameter: 42 x 46 mm
Leeftijd: ergens 2021, weet ik niet exact.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 22
Factuur en/of certificaat: garantiefolder
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos + omdoos
Verzendkosten of afgehaald: beide kan. Verzending voor koper of ophalen te Tielt-Winge, BE.
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie staat. Lichte draagsporen en 1 krasje op het glas.
Soort uurwerk en kaliber: FC inhouse automaat.
Vraagprijs: 1550 euro (volgens mij 1 van de mooist geprijsde exemplaren in deze kleur, met bracelet)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Even onder de aandacht brengen!

:up: :arrow_up:

1 like

Ook deze mag nog eens wat exposure krijgen!

Wie o wie?

1 like

Wie wil er wel eens blaffen naar de maan?

Een bod mag altijd, ik bijt niet. Tenzij met volle maan :wink:

Up. Ik sta open voor een net bod.

:arrow_up_small: :up:

Aandacht! Ik ben in voor verkoop, dus ik sta open voor een net bod.

Plaatje op de bracelet:

3 likes

Upje, de volle maan komt er weer aan!

Ook hier loopt het over van de interesse! Het is toch een plaatje?

Aandacht!

1350 mensen. 1350. Wie wil deze mooie FC om de pols?

Upperdepup!

1350 voor deze magnifieke maanfase! Wie o wie?

Alweer een kans gemist om deze volle maan te shinen met deze knaller… schade schade schade…

Omhoog!

Wie wil meedoen met de volgende volle maan? Je hebt nog even tijd.

1300 euro mensen…

Ik voel me precies…

1 like