TK: Fromanteel Pendulum Blu small seconds

HF-Lieden,

Een beetje uitdunnen aan het einde van het jaar is altijd wel aardig. Zeker nu mijn collectie weer wat structurelere vorm krijgt en ik nog wat anders op mijn netvlies heb.

Daarom te koop: Deze zelden gedragen, en ooit in een opwelling gekochte, Fromanteel Pendulum Blu small seconds.

Afwerking is verrassend goed. De subtiele sunburst in de wijzerplaat is slecht op foto’s te vangen.

En eigenlijk als ik hem pak dan draagt hij ook echt fijn. Toch heb ik dressers genoeg en dan moet er wat gaan.

De gegevens:

Merk/type : Fromanteel ‘Generations’ The Pendulum Blu Small Second White
Uurwerk : Sellita SW261-1 Automatisch uurwerk
Diameter : 42 mm
Dikte : 11,4 mm
Lugbreedte: 20 mm
Waterdichtheid : 50m
Datum : Ja
Lume : Nee
leeftijd : Januari 2024
Garantie tot : verlopen

In mijn bezit sinds: Begin 2024, ik ben eerste eigenaar.

De kast. Conditie : Mint. Heel weinig gedragen, want zat in mijn verzameldoos en die is met de verhuizing op zolder beland… Maar weer gevonden.

Het saffierglas en de bezel zijn in Mint.

De band (met gespsluiting) is zelden gedragen (alleen voor de foto’s) is in Nieuwstaat. De bruine band op de foto’s vormt een mooi geheel en krijg je er bij.

Totale conditie : Mint.

Toebehoren : helaas geen Fromanteel goodies, maar gewoon doosje met horloge.

Levering : Verzekerd verzenden / ergens afspreken alles is wel bespreekbaar.

Vraagprijs : € 475,– inclusief aangetekend verzenden. (List destijds € 945,–)

Ruil: Nee

Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet. Denk je een mooi voorstel te kunnen doen? Probeer het gerust. Niet geschoten is altijd mis.

Bij vragen, vraag! :smiley:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes