Bij dezen bied ik mijn prachtige Furlan Marri aan. De afwerking van dit horloge is voor dit geld werkelijk ongekend; het merk maakt hun reputatie meer dan waar. Daarnaast zitten er twee mooie lerenbanden bij (wit en bruin) die nog in erg goede staat zijn, omdat het horloge weinig is gedragen.
Hoewel ik weg ben van de vintage-look chronograafstijl, merk ik dat de PVD roségouden kast voor mijn persoonlijke smaak net iets te ‘shiny’ is. Hij krijgt daarom te weinig polstijd, en dat is zonde. Een buitenkans voor wie deze hippe, hoogwaardige microbrand zoekt!
Merk en model: Furlan Marri Sabbia Rosa
Diameter: 38 MM
Leeftijd: 2025 (letterlijk de eerste batch die destijds uit kwam)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2025
Factuur en/of certificaat: Ja - garantie t/m 07-2027.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, alles zit erbij.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Bij voorkeur ergens midden in het land afspreken. Verzenden is een optie, maar voor risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekend, horloge is circa 6 maanden oud en weinig gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko V64 Mecaquartz.
Vraagprijs: € 650
Nieuw bestellen kost je inclusief verzending en de onvermijdelijke BTW/invoerrechten momenteel zo’n € 800,-. Mijn prijs lijkt daarmee een faire deal voor een nagenoeg nieuw exemplaar zonder het gedoe van de douane.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.