TK: G-Shock DW-5000 screwback

Hierbij verkoop ik mijn DW-5000 screwback.

Deze heb ik laten ombouwen met een hele nieuwe module met positief display, een nieuwe bezel én de bekende premium GW-5000 band er op. Hierdoor ziet het horloge er vele malen beter uit. Maar de originele band en bezel zitten er ook bij. Het horloge is vrijwel ongedragen met als gevolg wat stofjes op de foto’s.

Merk en model: Casio G-Shock DW-5000

Diameter: 42.8

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eind 2024

Originele doos en/of eventuele accessoires: komt met originele doos en omdoos. Ook originele band en bezel zitten er bij, zie foto’s.

Conditie: op de achterdeksel zitten hele lichte veegjes. Krijg het niet op de foto, maar ze zitten er wel.

Vraagprijs: 250,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes

Up!

Met foto uit het archief voor een impressie :smiley: :ok_hand: