Deze kan nog wel eens pijn doen. Maar ik ben aan het opruimen en dit wordt al een flinke tijd niet mee gedragen. Configuratie van dit horloge is moeilijk te vinden en de band en bezel is nog vrij nieuw.
Dit was mijn eerste G-Shock ooit gehaald in 2018 in Azië. Gelijk de originele band van de DW-5600DE eraf gehaald en een originele zwarte band en bezel erop gedaan. Die is zoveel gebruikt dat ik die vorig jaar weer heb vervangen met een officiele DW-5600DC band. Nog steeds Denim print maar donkerder dan de DW-5600DE.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: G-Shock DW-5600DE met DW-5600DC bezel en band.
Diameter: LxBxH = 48.9 x 42.8 x 13.4 mm
Leeftijd: September 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2018
Factuur en/of certificaat: Nee.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja. Kan eventuele de zwarte band en bezel erbij doen, is wel gebruikt.
Verzendkosten of afgehaald: Inbegrepen.
Conditie (krassen, werking etc): De Denim band en bezel heel erg goed. 1 krasje op de crystal te zien. Gebruikssporen op de lugs van het wisselen. Voor de rest is het nog steeds G-Shock robuust.
Soort uurwerk en kaliber: Module 3229
Vraagprijs: €75 incl. verzending.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.