TK: G-Shock GW-M5610U-1ER (2)

LET OP DE WITTE IS VERKOCHT!!

Te koop (Geen ruil dus)

Merk en model: G-Shock GW-M5610U-1ER
Diameter: 43mm
Leeftijd: 21 november 2025 (zwart) & 15 oktober 2023 (wit)
Factuur en/of certificaat: Yes digitale BOL.com factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Yes
Verzendkosten of afgehaald in regio: Regio Drenthe, aangetekende verzending in NL is inbegrepen
Conditie (krassen, werking etc): Beide als nieuw!
Soort uurwerk en kaliber: 3495 U versie
Vraagprijs: Beide per stuk 80 euro incl aangetekende verzending in NL

Ik ben gek op squares, je kunt er nooit genoeg hebben toch? Ik draag ze zelden tot nooit (de witte) en de zwarte had ik mee naar Parijs afgelopen week. Daar hebben ze een Casio winkel… terug gekomen met een GW-5000 dus deze 2 zijn overbodig. Waren ze eigenlijk al vanwege mn leukere andere squares.
De witte is origineel zwart maar heb de originele witte bezel en band bij gekocht. Dus als je de witte koopt, krijg je originele zwarte bezel en band er ook bij.

Prijzen zijn niet negotioable, je krijgt er heel veel voor, in ieder geval een zgan square met Solar en Multiband. Als je ze beide wil, dan mag dat voor 150 Euro. Ook weer incl verzenden.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like

De witte is verkocht