TK: Garmin Instinct 2 Grafiet

Te koop:

Merk en model: Garmin Instinct 2 Grafiet
Diameter: 45mm
Leeftijd: juni 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2022
Factuur en/of certificaat: Geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt in forerunner doos met USB oplaadkabel. Ik heb de band van mijn nieuwe Forerunner op deze Instinct 2 gedaan, deze is dus als nieuw. (Alleen gedragen voor de foto)
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzendkosten in overleg, afhalen in regio Groningen/Assen bij, bijvoorbeeld een Van der Valk.
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 80

Ik heb de Instinct 2 gebruikt als sport horloge; ideaal voor rennen of fietsen. Batterij werkt nog goed; op het scherm zie je nu 28 dagen batterij leven maar dat is zonder GPS gebruik, activiteiten, smart functies etc. Deze zal snel terug lopen als je een activiteit met GPS doet.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like