TK: Ginault Ocean Rover Gilt LE (full set, in nieuwstaat)

Door een nieuwe aanwinst mag deze prachtige, in nieuwstaat zich bevindende, Ginault Ocean Rover Gilt het horlogenest verlaten. Deze specifieke referentie is een limited edition, waarvan er slechts 250 stuks zijn gemaakt en voorzien van een prachtige gilt dial

Het verplichte signalement:
Merk en model: Ginault Ocean Rover Gilt Limited Edition
Diameter: 40 mm
Kastdikte: 13 mm
Lug to lug: 48 mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2024
Referentie: 185066C1LND
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk. Verzendkosten en -risico voor rekening koper
Conditie (krassen, werking etc): 99/100
Soort uurwerk en kaliber: Ginault 7275
Prijs: €900 (vast)

:heavy_check_mark: Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

:heavy_check_mark: Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Het horloge verkeert in nieuwstaat, wat onder andere te zien is aan de smetteloze band en clasp. De clasp is voorzien het glide lock systeem, wat altijd een perfecte fit om je pols geeft.
De Ginault Ocean Rover staat bekend om zijn hoogwaardige afwerking, waardoor hij zich kan meten met de kwaliteit van andere gerenommeerde merken.

Het horloge wordt verkocht inclusief:

• Omdoos
  • Horlogedoos
  • Boekjes
  • Extra links
  • Schroevendraaier
  • 2 piece Zulu strap

Enkele aanvullende specificaties van het horloge:

• Kastmateriaal: 316L staal
  • Glas: saffier
  • Bezel: 120 clicks, unidirectioneel
  • Bandaanzet: 20 millimeter