Aangeboden wegens andere prioriteiten. Deze prachtige in prachtige staat GP laureato 38mm in midnight blauw uit december 2025. Door Bucherer geleverd.
Fantastische maat en afwerking. Echt een van de mooiste horloges welke ik in bezit heb gehad.
In mint conditie met een paar haarlijntjes bij de sluiting (die heb je snel indien je hem draagt).
Aangeboden voor een vaste prijs van bijna 6k onder list!! Tevens ruim 1k onder de goedkoopste full set in Europa.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: GP Laureato 81005-11-3460-1cm
Diameter: 38mm
Leeftijd: dec 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec 2025 (door mij nieuw gekocht
)
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: enkel persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): mint
Soort uurwerk en kaliber: GP03300-2034 dus met de gouden rotor!
Vraagprijs: 10.750 vaste prijs (list prijs: euro 16.100)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Ik haal morgen de doos, papieren etc op en zal bij de 1e up foto’s van de hele set maken. Maar wees gerust de set is compleet met dozen , schakels, booklet tag en pas.
De kleur is soms lastig te ‘vangen’ van diep blauw tot een pop in de zon ![]()
Inruil: Enkel een 40mm panerai en dan identiek aan mijn prijszetting ‘messcherp dus’