Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Ik denk dat ik hier spijt van ga krijgen maar…… ik ben denk ik meer een 1 horloge type en heb mijn zinnen gezet op een JLC. Met meer budget heb ik ook meer keuze en daarom ga ik proberen mijn GS te verkopen.
Ik denk dat hij scherp geprijst is, dat komt omdat er geen doos of papieren bijzitten behalve een rekening van de handelaar waar ik het horloge van gekocht heb.
Merk en model: Grand Seiko SBGE201
Diameter: 44mm draagt kleiner
Leeftijd: onbekend, minimaal 2017 of jonger
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11-2025
Factuur en/of certificaat: factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: 2x schakel voor totale polsomvang van 19cm
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk, regio hoge Veluwe
Conditie (krassen, werking etc): werking is perfect, +/- 1 seconde per dag. Meestal 0 sec. Desk diving krassen zijn er zeker, niets diep maar het is zeker geen nieuw horloge.
Soort uurwerk en kaliber: 9R66
Vraagprijs: 2700€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.