Beste HF,
Hierbij bied ik mijn Grand Seiko SBGN029 aan.
Een prachtig horloge met letterlijk schitterende indices, perfecte maat van 39mm, 20 bar WR, schroefkroon, een “true GMT” met rode wijzer die mooi contrasteert met de prachtige donkerblauwe sunburst wijzerplaat, een wijzeerplaat die afhankelijk van het licht van zwart naar diepblauw varieert. Binnenin tikt het befaamde ultraprecieze Caliber 9F86 quartz uurwerk ( +/- 10 seconden per jaar) waarbij de secondewijzer perfect op de indices tikt. Een seconde ziet er nergens mooier en preciezer uit dan op een Grand Seiko.
Het horloge wordt full set geleverd. Reden van verkoop is de aankoop van een ander horloge, iets helemaal anders, dus geen ruilvoorstellen a.u.b.
Merk en model: Grand Seiko SBGN029
Uurwerk: Grand Seiko 9F86 quartz GMT
Diameter: 39 mm
Dikte: 12,3 mm
Lug-to-lug: 45,9 mm
Lugbreedte: 19 mm
Waterdichtheid: 200 m
Lume: Ja, Lumibrite
Garantie tot: januari 2028
Leeftijd: januari 2023
In mijn bezit sinds: februari 2025, verkregen via ruil binnen HF van de 1e eigenaar
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, full set met sleeve, omdoos, doos met rijstpapieren beschermsheet, hangtag, garantiekaartje en -boekje, instructieboekje en extra schakels. zie foto
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei. Afhalen in Antwerpen bij een lekkere koffie. Verzenden enkel op risico van koper.
Conditie (krassen, werking, etc):
- kast: uitstekend. een miniscuul veegje onderaan de zijkant van de kast thv 9u (thv 18 op de bezel) en een veeg op de caseback boven het logo, zie foto’s. verder niets met het blote oog op te merken.
- ontspiegeld saffierglas en bezel: uitstekend.
- stalen band: uitstekend. hier en daar wat haarlijnkrasjes en swirls. in lijn met normaal gebruik. zie foto’s.
Vraagprijs: 2.400 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.