TK: Grand Seiko SBGP013 - 2026

HF-Lieden,

Tsja, helaas, ook deze moet het veld ruimen. Met de komst van de Nomos is deze toch overbodig geworden. Ga ik er weer spijt van krijgen? Geen idee, maar dat merken we dan vanzelf. Zoals bekend, eenmaal het idee dat iets wellicht mag gaan, dan moet je doorpakken. :smiley:

Daarnaast heb ik de afgelopen natuurlijk wat teveel gekocht en dus moet er weer wat worden vrijgemaakt. Zo gaat het nu eenmaal in de hobby.

Deze Grand Seiko SBGP013 hoeft verder denk ik geen toelichting.
Het is wat mij betreft wel dé recht-toe-recht-aan topper van Grand Seiko.
Alles klopt wel zo’n beetje. De dikte, de diameter, het uurwerk, de afwerking, de lugmaat(!), etc. :+1:

Voordat ik me bedenk,

De gegevens:

Merk/type : Grand Seiko SBGP013
Uurwerk : Grand Seiko 9F85 HAQ
Diameter : 40 mm
Dikte : 10,6 mm
Lugbreedte: 20mm
Waterdichtheid : 100m
Datum : Ja
leeftijd : Begin januari 2026
Garantie tot : januari 2031

In mijn bezit sinds: januari 2026, ik ben eerste eigenaar.

De kast. Conditie : Nieuwstaat. Mogelijk een spoortje van een keer een band wisselen. Maar ik denk dat je goed moet kijken met een loep.

Het ontspiegeld saffierglas en de bezel zijn in nieuwstaat.

De band is in Nieuwstaat.

Totale conditie : Nieuwstaat. Zie de foto’s.

Toebehoren : Doos, binnendoos met travelpouch, mapje met garantiekaart en beschrijving, extra schakels, poetsdoeken. Kortom, het moderne Grand Seiko pakket.

Levering : Bij voorkeur ergens afspreken, maar daar komen we vast wel uit.

Vraagprijs : € 2.250,– (list € 3.000,–). Schrijf ik af… Ik ben bang van wel… Dom om hem weg te doen? Wellicht. :grin:

Ruil: In principe niet, maar je kunt het altijd proberen.

Niet eens met de vraagprijs? Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet al is de vraagprijs voor dit horloge redelijk strak, want a. een topper, en b. nagenoeg nieuw.

Bij vragen, vraag! :smiley:

Verder de bepalingen omtrent niet hoger dan aankoop minder dan een half jaar geleden, etc.

Als laatste volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

31 likes