TK: Grand Seiko SBGX295

Te Koop: Grand Seiko SBGX295

Prachtige Grand Seiko SBGX295. Super coole GS met de betoverende witte wijzerplaat en de iets donkerder gun metal-achtige wijzer en indices. Mooi afleesbaar contrast op de witte plaat. Wijzers en indices zijn natuurlijk ook gepolijst net als fameuze kast die dan deels Zaratsu gepolijst is. Verder de smetteloze afwerking waar GS bekend om is. De chique zwarte krokodillen lederen band met de GS vousluiting maken dit een mooi, dressy horloge. Uiteraard loopt het HAQ uurwerk retestrak rond de 0 seconde (per maand) afwijking.

het rijtje:
Merk en model: Grand Seiko SBGX295
Diameter: 37 mm 19 mm lugs
Leeftijd: eind augustus 2025, eerste eigenaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: :point_up_2:eind augustus 2025
Factuur en/of certificaat: C24 purchase certificate
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met alle boxes, papers, geregistreerde garantiepas d.d. 25 augustus '25
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Zeewolde of andere locatie in overleg, verzending is ook mogelijk, enkel volledig verzekerd
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw: sublieme staat er zullen vast wel wat micro gebruikssporen te vinden zijn maar ik zie ze niet, de OEM GS zwarte croco met vouwsluiting in ongebruikt
Soort uurwerk en kaliber: Grand Seiko High Accuracy Quartz met batterij van juni 2025
Vaste prijs: €1875 (géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

37 likes

Up voor Sneeuwwitje! Ze houdt wel van afwisseling qua schoenen, dus desgewenst komt ze met deze erbij voor haar outfit

2 likes