Toch wel met pijn in mijn hart verkoop ik deze bijzonder sportieve GS, maar de deal thuis is een collectie van 6, dus er moet ruimte worden gemaakt voor het volgende project.
Het is niet een bakbeest zoals de Spring Drive GSen uit de sports collectie dus draagt top, maar heeft wel de geweldige afwerking zoals mag worden verwacht, dus in veel opzichten een hele fijne sportieve GS optie.
Bonus: de plaat imponeert normaliter diepzwart, maar in het zonnetje zie je een prachtige donker bruine sunburst.
Te koop:
Merk en model: Grand Seiko SBGN027G
Diameter: 39mm
Leeftijd: 02-11-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 16-05-2024
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, extra links, alles
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen regio Nijmegen of verzekerd verzenden (€17 via PostNL)
Conditie (krassen, werking etc): werking perfect, 3 maanden geleden nieuwe batterij+invetten pakkingen bij Van Baal Nijmegen. Cosmetische staat goed doch geliefd gedragen met normale gebruikssporen (normaal gebruik raad ik de koper ook ten zeerste aan, dit is geen Samurai zarstsu die je met zijden handschoenen behandelt).
Soort uurwerk en kaliber: 9F86 high accuracy quartz (+/- 10 seconden per jaar) met true GMT functie en snelverzet uurwijzer
Vraagprijs: €2199
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.