TK: GRØNE, Manueel, Bart's One

Na lang twijfelen eindelijk de knoop doorgehakt, hierbij bied ik mijn GRØNE, Manueel, Bart’s One aan. Ik wilde dit horloge heel graag hebben, een horloge uit de stal van de beroemde Nederlandse broers leek het mij helemaal.
Maar direct bij ontvangst merkte ik al, de ‘klik’ was er niet.
Toch maar een poosje in de kast laten liggen, nog eens gekeken, maar nee, helaas.

En nu dus te koop voor iemand die eerder dit jaar, toen de verkoop opende, achter het net gevist heeft. Hieronder de foto’s en specificaties, maar op de website is alles nog veel beter te zien en vinden.

Alleen te koop, ik heb geen belangstelling voor ruilvoorstellen.
Mijn prijs is precies gelijk aan het bedrag dat ik ervoor betaald heb, dus incl. BTW en verzendkosten die Grone heeft gerekend.
Op Chrono24 staan er ook een paar, maar dan wel een stukje duurder.

Merk en model: GRØNE, Manueel, Bart’s One
Diameter: 38.5 mm
Leeftijd: 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Juli 2025
Factuur en/of certificaat: factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet
Verzendkosten of afgehaald: ophalen omgeving Almere/Amsterdam, verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): 100% nieuw, nooit gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW210
Vraagprijs: €2619,65, excl verzendkosten
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes