TK: Halios Seaforth IV – stalen kast met zwarte wijzerplaat, inclusief de stalen band

Al heel lang stond een Seaforth op mijn verlang-longlist, ik heb er heel lang op gewacht na ’t bestellen eind vorig jaar, ik heb ‘m in roulatie heel weinig gedragen, en is nu tie in de categorie microbrand bij mij ineens heel onverwacht geklopt door de recente CREPAS cayman 1200 impulsaankoop: en dus heel jammer, qua geld ook, om ‘m dan toch ‘voor de heb’ in de doos te laten liggen. Hopelijk krijg ik hier niet heel veel spijt van…

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop, geen ruil, tenzij als aanbetaling voor een Searambler 300 (T/Beta):
Merk en model: SEAFORTH IV - NF Black / Sapphire Diver / Stainless Steel Case / Rubber Strap / Stainless Steel Bracelet
Diameter: 41 mm
Leeftijd: juni/juli 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin juli 2025, direct van Jason uit Vancouver
Factuur en/of certificaat: factuur via de mail
Originele doos en/of eventuele accessoires: (over)complete set, met de extra stalen band erbij
Verzenden of afhalen: kan beide (Schoonhoven)
Conditie (krassen, werking etc): heel erg nette staat, tegen nieuwstaat aan
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 no-date
Vraagprijs: 925 euro exclusief eventuele verzendkosten

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes

Up!

1 like

Up!

1 like

Up, en down naar 900 ex eventuele verzendkosten!

Up!

Up!