TK: Halios Universa Slate Grey

Te koop: Nette Halios Universa Slate Grey.

Niet verwacht deze ooit te verkopen. Het is een van de mooiste, veelzijdigste en fijnste horloges die ik heb. De laatste tijd krijg deze echter geen draagtijd meer en mag derhalve door naar een liefhebber.
Het horloge is regelmatig gedragen en met zorg mee om gegaan. Het horloge is in nette staat, geen krassen of deuken maar wel haarlijnen vooral op de band. De foto’s zijn gemaakt zodat deze goed zichtbaar zijn.
Het uurwerk loopt perfect, sterk en heeft nagenoeg geen afwijking.

Merk en model: Halios Universa
Diameter: 37,5mm x 10,7mm, 47mm lug to lug
Leeftijd: 9-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03-2022
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig (gekocht via HF)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Met alle schakels en lederen map
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzending kosten/risico koper. Afhalen in regio Hengelo(o)
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is zeer nette staat. Band met haarlijnen (zie foto’s_
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW-210-1
Vraagprijs: € 550,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes

Up.