TK Hamilton Field mechanical Chronograph

Te koop, een horloge met een verhaal…deze kocht ik bij een juwelier tegen ‘gereduceerd tarief’ vanwege 2 zaken namelijk, er zaten geen papieren meer bij…hoe kan dit? Nou de chronowijzer stond af fabriek niet perfect uitgelijnd…het horloge is daarop terug geweest naar Hamilton waar deze netjes recht gezet is. Waarvan getuige de aanwezige servicecard. Tijdens bezoek bij Hamilton of het terugkomen bij de juwelier…zijn papieren dus ‘zoek’ geraakt. Vandaar dat ik het destijds goedkoper kocht dan de €1.995,- list.

Na een jaar zeer spaarzaam gedragen te hebben (slechts een enkele zondag hier en daar) mag deze tegen een leuk bedrag naar een andere Flieger/chrono/fieldwatch liefhebber.
Ik heb er destijds een Hirsch band op gezet…deze is nog in zeer nette staat en behoort bij de koop, deze band zit er ook op, op de foto’s

Merk en model: Hamilton H71706830
Diameter:44
Leeftijd: Januari 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2023
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en servicecard
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden
Conditie (krassen, werking etc): mijn inziens niets te vinden…heel netjes dus
Soort uurwerk en kaliber: automatische chrono Valjoux 7750 60 uur gangreserve
Vraagprijs: €875
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).









30 likes

upje voor deze knapperd :heart_eyes:

1 like

Up! en ik doe er wat benzine geld af! €850

1 like

Uppppperdepup!! geen ruil of inruil jongens…maar toch bedankt voor jullie interesse.

1 like

€825 jongens €825!!!

1 like

Een upje voor de Field… Flieger…

1 like

Ikzelf vind het ongelooflijk…dat hij er nog is…

€799 :loudspeaker:

3 likes

Laatste up voor hier blijkbaar toch niet mooi genoeg…Dan gaat hij ook te koop op andere kanalen!

1 like

eenmaal andermaal…

1 like