Stel je voor,
Je gaat naar Ibiza en wilt de ultime Ibizaboss worden. Je wil echter geen geverfd baardje of vogelnestkapsel. Vrees niet, deze Hamilton tilt je naar het volgende niveau.
Voor de meer elegante mensen: EEN REGULATOR, voor dit geld!
Enkel te koop, wegens funden andere hobbies.
Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Hamilton Jazzmaster Regulator H426150
Diameter: 42mm
Leeftijd: 07/2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07/2024
Factuur en/of certificaat: geen factuur, wel papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, verzenden wordt verzekerd gedaan
Conditie (krassen, werking etc): NIEUW en ONGEDRAGEN
Soort uurwerk en kaliber: H-12 uurwerk van Hamilton
Vraagprijs: €800 voor dit gloednieuw horloge (nieuwprijs was €1375 dus de afschrijving heb je al gehad, maar hij is wel nog steeds nieuw, winwin dus)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.