TK: Hamilton Pan Europe

Hoewel het steeds lastiger wordt blijf ik er naar streven de verzameling verder uit te dunnen. Ook deze mag na lang wikken en wegen gaan.

Uitsluitend te koop.

Merk en model: Hamilton Pan Europe Ref: H35405741

Diameter: 42mm
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch H-30, gangreserve 80 uur
Leeftijd: September 2014, eerste eigenaar.

Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is beperkt gedragen en is daarom voor de leeftijd in goede staat Er zijn wat lichte gebruikssporen te vinden maar deze zijn niet storend. De zij aanzichten geven dit het beste weer. Door lichtval lijkt het op de foto’s erger dan in werkelijk.
Het horloge heeft in april 2024 een volledige revisie ondergaan (Factuur beschikbaar) en kan er dus weer jaren tegenaan.

Het horloge wordt compleet geleverd met alle oorspronkelijke toebehoren, naast de NATO strap die 2 jaar geleden is vervangen door een volledig nieuw (Origineel) exemplaar hoort daar ook een zwart lederen band met vouwsluiting bij, inclusief tool om de band te verwisselen.

Vraagprijs: €650,- (huidige list 1245,-)
Verzendkosten of afgehaald: Verzending binnen NL voor mijn rekening.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

19 likes

Gereserveerd voor een forum lid.