TK Ho & Co. x Selten Jui

Te koop wegens een dubbele aankoop mag deze weg.

Merk en model: Selten Jui
Leeftijd: 2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(jan/2026):
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet
Verzendkosten of afgehaald in regio: Friesland, zendkosten en risico voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw zie foto’s enkele keren gedragen.

Kast:39 mm diameter x 9,95 mm hoogte – 45,5 mm van bandaanzet tot bandaanzet – 316L roestvrijstalen kast, geborsteld en gepolijst – gewelfd saffierglas met interne antireflectiecoating – transparante saffieren achterkant – Chinees cijfer op de wijzerplaatrand – waterdicht tot 50 meter

Wijzerplaat: natuurlijke zwarte Tahitiaanse parelmoer basis – CNC-gegraveerd guilloché-achtig “berg”-patroon geïnspireerd op oude Chinese wapenrusting – concentrisch kruisend cirkelmotief – opengewerkte zwaardvormige wijzers

Uurwerk:Automatisch Miyota 9039 uurwerk – 28.800 trillingen per uur – geen datumweergave – gangreserve van 42 uur – op maat gemaakte Selten rotor zichtbaar door de achterkant van de kast

Bandje:HasNoBounds handgestikt Frans Epsom-leren bandje met groene geitenleren voering – geborstelde roestvrijstalen gesp – 20 mm bandaanzetbreedte

Vraagprijs:1180 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes