Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: IWC der Fliegerchronograph. Dit is de Superluminova versie met ontspiegelt saffierglas. Geen krassen in het glas. Lichte beschadigingen op de kast en bezel. Ik hoop dat de foto’s dit goed weergeven. Géén nieuw horloge verwachten. De band past +/- 17,5 tot 18cm. Geen extra schakels. De band is in mooie staat.
Merk en model: IWC 3706
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2003-2005?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04.2026
Factuur en/of certificaat: nee, niets erbij
Originele doos en/of eventuele accessoires: horloge only met sralen pyramide band
Verzendkosten of afgehaald in regio: ik woon tegenwoordig in het noord-westen van Duitsland (aan Groningen grenzend) opsturen doe ik ook vanuit Duitsland, kosten 15€ tot 500€ verzekerd of andere methode op verzoek.
Conditie (krassen, werking etc): loopt zeer goed, amplitude 330 en plus/minus 1 sec per dag. Is volgens de vorige eigenaar recent geserviced.
Soort uurwerk en kaliber: C.76320 Valjoux 7750 variant van IWC
Vraagprijs: 3250€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.