Sh*t is going down. Ik moet eerlijk zijn met mezelf. Eenmaal een plan in mijn hoofd zit zit het niet in mijn… De Speedmaster komt, dus er moet gewoon het een en het ander uit. Vandaar het besluit om het een en het ander in de verkoop te doen. Bij deze.
Wat een ding he? 37mm met scharnierende lugs voor een perfecte fit op eenieders pols. De nipple dial komt zo goed tot zijn recht in het zonnetje. De opgelegde uurmarkeringen fonkelen zo mooi . Dat in combinatie met de diep zwarte gelakte plaat … Daarbij is het een automaat en heeft het horloge een kroon met een vis erop. Wat bij IWC een zekere waterdichtheid betekend.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: ruilvoorstellen sla ik af. Ik wil na 10jaar in de hobby eindelijk eens een speedy, en dan wel een 3861 hesalite.
Merk en model: iwc da vinci ref IW3528
Diameter: heerlijke 37mm
Leeftijd: +/-2000
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: orderbevestiging via chrono24 aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: wat h only. Originele band aanwezig. Die komt bij het horloge, zie laatste foto. De groene houd ik liever, maar mocht je de combinatie echt willen, dan geraken we er wel uit.
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten + risico koper. Afhalen heeft de voorkeur. Ik woon regio zuidwestvlaanderen, maar afspreken halverwege kan ook, dan maak ik er een dagje met vriendinlief van.
Conditie (krassen, werking etc): gefragen eerlijke staat. De krasjes op 1h vallen het meest op. Die kunnen er wel uitgebrushed worden, maar ik houd het horloge liever origineel.
Soort uurwerk en kaliber: gebaseerd op de ETA2824
Vraagprijs: 1400€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Sfeerplaatjes. Een strapmonster is het