Te koop: IWC Doppelchronograph IW3711
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1995
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2025
Factuur en/of certificaat: ja, maar niet ingevuld. Hiernaast een servicefactuur van IWC (eind 2024).
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos, originele IWC band met bijbehorende gesp
Verzendkosten of afgehaald in regio: ZW-NL, Antwerpen of Gent.
Conditie (krassen, werking etc): uitstekend. Na een full service door IWC zeer spaarzaam gedragen. Schitterende brushing op de kast. Subtiele bevel op de overgang van de lugs. De wijzers zijn door IWC vervangen (geen tritium meer). Het bandje is aan vervanging toe overigens. Zie verder de foto’s.
Belangrijk detail: de 3711 heeft een prachtig box-vormig saffierglas. Dit is echt een meerwaarde, die de meer gangbare 3713 opvolger niet heeft.
Voor meer info:
Soort uurwerk en kaliber: legendarisch split-second uurwerk, met de Valjoux 7750 als basis maar zeer sterk aangepast door IWC.
Vraagprijs: 5.950,- euro. Dit is zeker fair door de full set, in combinatie met de full service door IWC, de algehele conditie en de zeldzaamheid van de 3711.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.