TK: IWC electronic (stemvork) uit je jaren 70

Te Koop (ruilvoorstellen worden niet gewaardeerd).

Ik heb besloten al mijn stemvork uurwerken te verkopen. Hierbij dus deze fraaie IWC

Merk en model: IWC Electronic (electronisch stemvorkuurwerk, geen Quartz dus). Met ietwat versleten bandje en IWC sluiting (ik weet niet of de sluiting vintage is, ziet er wat moderner uit).
Diameter: 37mm
Leeftijd: jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): okt 2019 (van gerespecteerd forumlid)
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk, afhalen regio Amersfoort
Conditie (krassen, werking etc): voor zijn leeftijd in mooie staat, deksel heeft wat sporen van openwrikken maar is niet zichtbaar bij dragen
Soort uurwerk en kaliber: in licentie geproduceerde Bulova 218 stemvork met hagelnieuw batterijtje.
Vraagprijs: 650 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes