Dit horloge overgenomen op HF, maar niet in persoon overdracht gedaan. Jammer voor mij, maar een kans voor jou om een zorgeloze IWC 3706 aan te schaffen voor een -volgens mij- prima prijs.
Het horloge is zeker niet mint. Er zitten tikjes en krasjes op de kast, maar het horloge draagt desondanks heerlijk en nu dus zorgeloos. Een tik extra ga je niet merken. Volgens de vorige eigenaar is het horloge geserviced in 2024. Het uurwerk lijkt op basis van de timegrapher in elk geval uitstekend te lopen. Ik weet op dit moment niet 100% zeker of er bewijs van service bij zat, maar ik dacht van wel. Pin me er niet op vast.
Alles wat er bij de vorige verkoop bij zat zit er nog steeds bij
https://www.horlogeforum.nl/t/iwc-3706-verkocht/591885.
Merk en model:
Diameter: 39mm
Leeftijd: ± 2002
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2026
Factuur en/of certificaat: Juwelierscertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: IWC vlindersluiting. Twee bandjes (zie vorige advertentie
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen in Zaanstad, of op afspraak in Amsterdam of Rotterdam.
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt. 6/10? Er zitten krasjes en tikjes rondom. Op de pols heb je er -imho- niet zo’n last van.
Soort uurwerk en kaliber: Bij mijn weten een gemodificeerde ETA 7750
Vraagprijs: 2350
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.