TK: IWC Pilot's watch Automatic 36

Te Koop: IWC Pilot’s watch Automatic 36

De iets kleinere variant van de bekende Pilot van IWC, maar ik wil toch een iets grotere :nerd_face:.
Mooie sun burst blauwe cleane wijzerplaat, de prachtig afgewerkte kast en de gesigneerde geschroefde kroon. Met 36 mm en de lugs een ideaal horloge voor bijna iedereen, zelf heb ik een 19cm pols en ook dat gaat prima. De kwaliteit spat er vanaf! De IWC Santoni oxblood croco band en de vlindersluiting zijn in prima staat, maar wel iets kort. Desgewenst doe ik de recente oranje canvas band erbij.
Deze IWC is door Chrono 24 Partner Certified, nagekeken en op waterdichtheid getest en komt daarom met 2 jaar garantie vanaf augustus 2025

Te koop (geen ruil/inruil)
Merk en model: IWC Pilot’s watch Automatic 36 IW324008
Diameter: 36 mm 18 mm lugs
Leeftijd: maart 2017, nagezien in juli 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: augustus 2025
Factuur en/of certificaat: C24 purchase certificate en factuur van de C24 leverancier met vermelding van 2 jaar garantie, C24 certificaat van authenticiteit en uittreksel The Watch Register als niet gestolen of vermist, resultaat druktest 6 bar
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele IWC garantie kaartje, genoemde documenten en een generieke travel case. Horloge op de originele Santoni crocoband met vlindersluiting en de oranje canvas band
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Zeewolde of andere locatie in overleg, verzekerde verzending is ook mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): sublieme staat en zullen vast wel micro gebruikssporen op zitten, maar ik zie ze niet…
Soort uurwerk en kaliber: C.35111 automatic
Vaste prijs: € 3200 (géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

42 likes

up met deze stijlvolle Flieger, mooi maatje ook voor je vrouw/vriendin/dochter of jezelf

chique op croco, sportief op canvas👍

7 likes