TK: IWC Portugieser Rattrapante IW3712 (service 2023)

Deze mooie IWC Portugieser Rattrapante heb ik in oktober 2023 overgenomen van een forumlid. De rattrapante functionaliteit maakt het horloge iets speciaals. Desondanks heb ik het horloge slechts enkele keren gedragen, dat is dan ook meteen de reden van verkoop.
Het horloge verkeert in een uitmuntende staat en heeft in 2023 via de vorige eigenaar een servicebeurt gehad. Het horloge loopt dan ook uitstekend. De band is nieuw en aftermarket, de gesp is origineel IWC.

Merk en model: IWC Portugese Rattrapante IW3712
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2002
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10-2023
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: IWC service box
Verzendkosten of afgehaald: face-2-face overdracht
Conditie (krassen, werking etc): kast is ongepolijst en in zeer goede staat, uurwerk en pushers als nieuw na recente service
Soort uurwerk en kaliber: 76240 handopwinder
Vraagprijs: EUR 5.500

:white_check_mark: Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

:white_check_mark: Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

Up! Te koop, maar leuk (in)ruilvoorstel is ook welkom.

1 like

Up met de Portugieser. Een mooi bod is welkom, evenals een leuk (in)ruilvoorstel.

1 like