Deze mag weer gaan omdat ik toch meer naar mijn SpeedyMoon neig. Superleuk en funky horloge dat door de vierkante vorm en de brede bandaanzet véél groter draagt dan de het formaat op papier doet vermoeden, maar de concurrentie is momenteel gewoon veel te sterk.
Er staat momenteel één ander exemplaar met een witte wijzerplaat en Romeinse cijfers te koop op C24 voor ruim 3,5k meer. Niet dat dat een goede referentie is, want die is natuurlijk gewoon te duur.
Vanwege de verkoopregels mag ik niet meer vragen dan de zeer lage prijs die ik zelf heb betaald, maar dat betekent wel dat mijn prijs vast is.
Komt op een alligator band in prima staat.
Te koop. In principe niet op zoek naar ruil, maar ik houd ook wel van verrassingen, dus helemaal uitsluiten doe ik het niet. Enige cash up of down is in dat geval uiteraard mogelijk.
Merk en model: Jaeger leCoultre
Diameter: 28x33mm. Zoals hierboven al genoemd draagt hij veel groter door de vorm en de brede bandaanzet.
Leeftijd: not sure. Gezien het design vermoed ik de eerste helft van de 70’s.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september ‘25
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald: Mag allebei. Verzenden kost ongeveer een tientje, ophalen kan in Den Haag in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): normale gebruikssporen passend bij de leeftijd, zie de foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Jaeger leCoultre cal.818 handwinder
Vraagprijs: €1780,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Vragen? PB me.