Te koop:
Merk en model: Jaeger-LeCoultre REVERSO TRIBUTE DUOFACE SMALL SECONDS
Diameter: 47 x 28.3 mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/2022
Factuur en/of certificaat: factuur digitaal aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set. Dus komt met omdoos, doos, ingevulde garantiekaart, boekjes, en tag.
Verzendkosten of afgehaald: Beide kan. Liefst afhalen, dan maken we er iets gezellig van. Zowel bij verzenden als afhalen verloopt de betaling via overboeking vooraf. Pas bij ontvangst betaling wordt horloge verzonden of wordt er een afspraak gemaakt voor afhaling. Bij verzenden zijn kosten en risico voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuwstaat. Kan geen krasje vinden (ongelijkheden op foto zijn stofjes of te wijten aan lichtinval). Horloge is nauwelijks gedragen. Wel geregeld opgewonden.
Soort uurwerk en kaliber: JLC 854 handopwind
Vraagprijs: 9750 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.