TK: Jaeger-LeCoultre Reverso Tribute Moon Phase Duo Face Q3958420 / 216.8.D3

Ik verkoop deze Jaeger-LeCoultre Reverso
Tribute Moon Phase Duo Face Q3958420 / 216.8.D3

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Diameter: 29mm, dat is behoorlijk groot, de Grand Taille is 26mm
Leeftijd: Circa 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): medio 202
Factuur en/of certificaat: Nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nvt
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide
Conditie (krassen, werking etc): lichte gebruikssporen
Soort uurwerk en kaliber: Handwinder
Vraagprijs: 8500

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

60 likes

Hop, 500 euro eraf! Nieuwe prijs 8000…

3 likes

Nou oké dan, 7500, omdat jij het bent !

7 likes

7250 euro, maar alleen als je er een liedje bij zingt… Nou oké, zonder mag ook.

7 likes

Tjonge jonge nou 7100 dan maar, bij een afhaal afspraak betaal jij de koffie…

5 likes

Aanbieding van de dag, zeven rond, en dan praten we nergens meer over. Nou ja, over horloges kan ik altijd een dag volpraten, dus dat krijg je er gratis bij!

7 likes

Dat het zo ver heeft moeten komen… 6900 euro. Heb je weleens gekeken wat de list price is van dit model, of waar andere exemplaren voor worden aangeboden? Nee, ik ook niet, maar dit is waarschijnlijk best goedkoop.

3 likes

6800 euro, ja ik weet ook wel dat het een smak geld is, maar daar krijg je ook wel een heel serieus horloge voor terug… en bedenk hoe jij straks de blits bij het koffiezet apparaat maakt als je heel nonchalant even je wijzerplaat wisselt. Gewoon omdat het kan.
“Wat doe jij nou?”
“Ja, ik wilde even controleren wat vannacht de stand van de maan is, en dat weet ik nu dankzij mijn Jaeger-LeCoultre Reverso Tribute Moon Phase Duo Face”
“…”
“Had ik al verteld dat er er ook een dag- en nacht indicator op zit?”
“Nou nee, maar daar vroeg ik ook niet…”
“Ja, dat kan hij dus ook, super handig als je zoals ik sowieso altijd even wil weten of het nou dag of nacht is”
“Hmm ok, nou werk ze hé”
“Jij ook, Ik ga nog eventjes enorm genieten van mijn Jaeger-LeCoultre Reverso Tribute Moon Phase Duo Face. Man, wat was dat een goede deal zeg!”

43 likes

Jongens even serieus, ik doe er nog wat af, 6700 euro. Dit voelt alsof ik mezelf aan het oplichten ben.

Het vakantiegeld komt eraan, dus grijp je kans. Dan maar even een maandje geen drank, drugs en vrouwen (of mannen/onzijdig, mij maakt het niks uit), dat is allemaal plezier voor even maar een Reverso is al een klassieker sinds 1930. Jij wil gewoon in dit lijstje staan:

15 likes

Behoorlijk wat interesse maar nog geen knoop doorhakkers. “Maar Geert, allemaal leuk en aardig loopt hij dan nog wel goed?”

En omdat ik klaar ben met elke keer weer wat nieuws te moeten schrijven nu naar 6600 euro.

6 likes

Gereserveerd

3 likes