Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Laco Naepel Baumuster A
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: met factuur, garantiekaart en volledige originele verpakking
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed.
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 200, nieuwprijs was destijds 340 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Ik heb dit horloge van een forumlid overgenomen. Ik heb het in nieuwstaat gekregen en zelf heb ik het ook slechts een paar keer gedragen. Het is een horloge in Fliegerstijl en 39 mm is daarin een perfecte grootte vind ik zelf. De grote wijzerplaat maakt dat je wel het echte Flieger horlogegevoel hebt. Het horloge is in uitstekende staat, kan ik wel zeggen. Maar ik ben aan het ontspullen, dus dan moet je keuzes maken. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.