TK: Lancia Racing Chrono - Valjoux 7734

Deze hele nette Lancia Chronograaf in typische 70s racing-stijl mag eruit. Loopt als een zonnetje (+12s per dag, BE van 0.2 en Amplitude van 261). De band is geen hoogvlieger… Zet hier even een mooie racing strap op en genieten maar. :racing_car: :checkered_flag:

Merk en model: Lancia Chronograaf
Diameter: 38,5mm zonder kroon. Leuk formaat.
Leeftijd: 70s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A
Verzendkosten of afgehaald in regio: Af te halen in het noorden van het Belgenlandje. Verzenden kan ook.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer mooi. Kijk eens naar die geborstelde kast… Het horloge vertoont gebruikssporen maar is algemeen gezien in een propere staat.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7734, mechanische chronograaf (handopwinder) met datum.
Vraagprijs: 370 EUR bij afhalen.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes