Merk en model: Longines Hydroconquest 39 L37794706
Diameter: 39
Leeftijd: 08/05/2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/05/2026
Factuur en/of certificaat: full set box & cards
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald in regio: beiden mogelijk, voorkeur voor ophalen.
Conditie (krassen, werking etc): totaal niets op aan te merken, 99,5/100 geen krasjes waar te nemen
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 1950 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Bij deze verkoop ik met wat spijt in het hart mijn als nieuwe grijs/zwarte hydroconquest 39 op de mesh bracelet.
Deze moet plaats maken voor een nieuwe aankoop.
Het horloge is amper gedragen en is in absolute nieuwstaat, dit word bevestigd door de foto’s.
De voorkeur gaat naar ophalen/ter plekken bezichtigen, in het verleden een zeer vervelende situatie gehad met een forumlid die 500% zoom gebruikt op zijn telefoon en stofjes aanziet voor krassen ![]()
Ruilen zeer beperkt, enkel voor een submariner mits, een blackbay 41 metas of een bb54 in mint staat. Opleg van mijn zijde mogelijk indien van toepassing
Voor meer foto’s stuur gerust een dm