Tk: Longines Legend Diver Bronze 🟢

Te koop, want ik heb wat anders op het oog. Ik had nooit gedacht deze te verkopen, maar soms moet je keuzes maken!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Longines Legend Diver bronze
Diameter: 42mm
Leeftijd: van juni 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2021. (Eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set. Houten doos, bandentool, ongedragen originele leren band evenals originele groene nato met bronzen gesp. De nato is professioneel single pass gemaakt om dikte te besparen. Er zitten twee gespen bij. Eentje van 22mm en een van 20mm, dus mooi veel verschillende banden te gebruiken met bijpassende hardware!
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten voor koper. Afhalen kan bij intentie tot aankoop in Apeldoorn.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede, bijna nieuwstaat. Geen beschadigingen. Wel wat natuurlijke patina.
Soort uurwerk en kaliber: L888 automatisch uurwerk met 72 uur gangreserve.
Vraagprijs: 2250 euro.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Polsmaat 17.5cm:

De fumé dial goed te zien:

Caseback van titanium:

De gesp is ook heel fraai gedaan:

Andere banden dan de originele leren band en nato worden niet meegeleverd.
Dank voor het kijken!

26 likes

Omhoog.

In de doos op de ongedragen leren band.
Hij wordt geleverd met een rol steradent tabletten om de patina weer te verwijderen, mocht dat gewenst zijn.

5 likes

Up.

Up en prijsverlaging naar 2200. Nieuwprijs is tegenwoordig 3400.

Omhoog. Ruil alleen voor een Darth of golden tuna of een x-33.

Up. Verlaging naar 2100.