Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Longines President washington
Diameter: 30-34mm (gemeten over de knotted lugs 34mm - gemeten tussen de knotted lugs 30mm, zie foto)
Leeftijd: 1949
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Een eeuwigheid geleden, rond 2018
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set → doos, emaille pricetag horend bij de doos, papieren horlogetag - guarantee leaflet
afgehaald in regio: Kempen - België
verzenden: enkel in onderling overleg voor rekening EN risico koper EN ook enkel verzekerd met fedex, veel te veel problemen met Bpost, postnl en co
Conditie (krassen, werking etc): In nette staat en prima functionerend. enige ouderdomspatine op de wijzerplaat tussen 1 en 2. Zie foto’s. laatste onderhoud dateert van 04/2019
Soort uurwerk en kaliber: Longines 22L
Vraagprijs: 1395,00
Dit is een zeer scherpe prijs voor een full set 14K Longines President washington uit 1949. Onderbieden wordt niet gewaardeerd, noch biedingen in de trant van de goudwaarde, goudwaarde bedraagt om en bij de 900 euro (ca 10 - 10,5g), slopen kan ik ook zelf.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Top longines uit lang vervlogen tijden in prachtige conditie en full set. De Yema microbe heeft gebeten en de wens voor een 2de yema is dusdanig groot dat we deze prachtige Longines aanbieden om de Yema droom een stapje dichterbij te brengen.
Een eventuele ruil kan, maar enkel indien het voorwerp van de ruil hetzij de Yema Meangraf Sous-Marine Y60 in de kleurstelling zwart-wit-rood en full set hetzij de Yema Meangraf Super automaat chrono full set (gelijke welke van de 2 bestaande kleurstellingen) betreft. Andere ruilitems komen niet in aanmerking!
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
!Watches we love Watches!