Te koop:
Merk en model: Magrette Dual Time GMT Limited Edition nr. 014 van 500
Diameter: 42mm exclusief kroon gemeten
Leeftijd: ca. 10 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01/2015
Factuur en/of certificaat: Geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen doos, uitsluitend het horloge met bijbehorende bandje
Verzendkosten of afgehaald: €6,75 standaard pakket via PostNL of afhalen in Haaksbergen
Conditie (krassen, werking etc): Lichte gebruikerssporen, krasje op een van de lugs. Glas is krasvrij. Folie zit nog achterop de deksel.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9015 automaat (28,800 BPH met hacking secondewijzer)
Vraagprijs: € 300,-
Jaren geleden nieuw gekocht op de Rikketik, diverse keren bij gelegenheid gedragen en daarna in de verzameling blijven liggen. Folie zit nog op de achterdeksel.
Horloge is voorzien van een Automatisch uurwerk en loopt keurig op tijd. Bandje is de originele lederen band die bij het horloge geleverd werd. Helaas is de originele box met papieren tijdens de verhuizing 7 jaar geleden vermist geraakt. Binnenbezel is draaibaar voor de GMT functie.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.