Wegens geen draagtijd meer te koop, en echt alleen te koop:
Unieke Maurice Lacroix Pontos S Extreme in de Henrik Fisker edition, met een diameter van 43 millimeter. Henrik Fisker (bekend van designs als de BMW Z8 en ook diverse Aston Martin auto’s) heeft deze kleurcombinatie bedacht. Het is een horloge uit een gelimiteerde uitgave van 999 stuks.
Horloge is gemaakt van Powerlite, een metaal legering samengesteld uit 5 componenten; aluminum, magnesium, titanium, zirconium en ceramic. Hierdoor is het harder dan staal maar wel veel lichter. De kroon, pushers en achterkant zijn van titanium gemaakt. Het horloge zou waterdicht moeten zijn tot 200 meter diep, maar dat heb ik nooit uitgeprobeerd.
Het uurwerk is ML112, wat een variant is van de Valjoux 7750. Het loopt goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste paar jaar eigenlijk niet meer om mijn pols heb gehad. De band is relatief nieuw; het is wel de originele band die bij het horloge hoort, maar de band die er bij zat was afgeragd en daarom heb ik die meteen vervangen. Doos en garantiebewijs zitten er ook bij.
Staat van het horloge is goed. Wel zitten er drie puntjes op, die ik met een macro lens getracht heb vast te leggen, op 1 uur, op 6 uur en op 9 uur. Nauwelijks te zien met het blote oog, maar zoals gebruikelijk wil ik wel transparant zijn.
Foto’s zijn van mij van vandaag, maar de laatste is van het web, omdat het zo moeilijk is om de plaat goed vast te leggen.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Maurice Lacroix Pontos S Extreme Henrik Fisker edition
Diameter: 43 mm
Leeftijd: 2013 (introductie van dit model) - 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2018
Factuur en/of certificaat: Garantiebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos en papieren
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen regio Alkmaar
Conditie (krassen, werking etc): Goed, gedragen, 3 kleine puntjes (zie foto’s)
Soort uurwerk en kaliber: ML112 (Valjoux 7750 variant)
Vraagprijs: € 1.100,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
De macro foto’s:
En de laatste foto van het web: