TK: Meistersinger No1 (blauwe wijzerplaat)

Deze Meistersinger No1 mag eruit want draag deze nooit meer, dus hopelijk kan ik iemand anders er blij mee maken!

Het is een limited editie die Meistersinger in beperkte oplage (dit is nummer 28 van in totaal 48 stuks) heeft uitgebracht om te kijken of er animo was voor de blauwe wijzerplaat. Als gekke gimmick heeft de wijzerplaat daarom geen 01 maar 13. De wijzerplaat heeft een hele mooie verkleuring waardoor deze afhankelijk van het licht van donkerblauw tot een soort blauwpaars kleurt.

Het horloge is door mij nieuw gekocht in 2014, heeft in 2019 en dit jaar een servicebeurt gehad dus kan weer jaren mee. De originele band zit er niet meer bij, er zit nu een bruine grained calf band op die je erbij krijgt. Komt met originele doos en papieren (niet op de foto).

Het horloge is in hele nette staat met maar zeer minimale gebruikssporen. Het horloge is door mij de eerste 2 jaar regelmatig gedragen en daarna steeds minder naarmate er andere horloges bij kwamen in de collectie. Het afgelopen jaar is deze misschien 5 dagen gedragen, vandaar dus ook de verkoop.

Merk/model: Meistersinger No1
Leeftijd: 2014
Diameter: 43mm
Wijzerplaat: Blauw
Conditie: Zie foto’s, heel goed.
Factuur en/of certificaat: Ja.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, full set.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, verzendkosten voor koper.
Vraagprijs: €950

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes