Te koop: MeisterSinger Perigraph 38mm – Tijdloos design met karakter
Met enige twijfel bied ik hierbij mijn prachtige MeisterSinger Perigraph 38mm aan. Dit unieke eenwijzerhorloge straalt rust en stijl uit – een perfecte combinatie van klassiek vakmanschap en modern minimalisme.
Waarom ik verkoop?
Ik draag het horloge helaas veel te weinig, en hoewel het een absoluut mooi stuk is, ligt het meer in de doos dan om de pols. Zonde, want dit horloge verdient het om gedragen en bewonderd te worden.
Waarom dit horloge kopen?
• Uniek en herkenbaar eenwijzerdesign
• Hoogwaardige afwerking
• 38mm-formaat is zeldzaam bij MeisterSinger, en geliefd bij liefhebbers van subtielere horloges, zeker de kleur van de wijzerplaat.
• Perfect voor wie houdt van rust en eenvoud aan de pols
Merk en model: Meistersinger Perigraph
Diameter: 38 mm
Leeftijd: juni 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2021
Originele doos en/of eventuele accessoires: Fullset
Verzendkosten of afgehaald: Beide zijn mogelijk maar liefst verzending.
Conditie (krassen, werking etc): goede conditie (meer foto’s op aanvraag)
Soort uurwerk en kaliber: Sellitta SW 200-1
Vraagprijs: €1100
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.