TK: Militado Brown 36mm D12

Te koop

Super leuk dirty dozen homage met bruin sunburst wijzerplaat. Afwerking is echt heel netjes, zie die wijzers! Seiko quarts movement, beetje lume en sapphire glas, schroefkroon. Veel horloge voor weinig en superleuk.

Indertijd overgenomen van @joostdh voor 40 zonder bandje. Nu met gratis passend bandje erbij.
Zie: https://www.horlogeforum.nl/t/tk-militado-brown-36mm-d12-nieuw/571558

Verpakking is compleet (goedkoop reisetui, niet-ingevulde garantiekaart en boekje).

• Merk en model: ** Militado Brown 36mm D12**
  • Maten: diameter 36mm, dikte 12mm, lug width 18mm
  • Leeftijd: juli 2025
  • Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2025
  • Factuur en/of certificaat: compleet incl origineel niet ingevulde garantiekaart
  • Originele doos en/of eventuele accessoires: alles compleet behalve de strap (zie hierboven)
  • Conditie (krassen, werking etc): prima staat
  • Soort uurwerk en kaliber: Seiko SII VD78
  • Vraagprijs: € 40 (exclusief verzenden. Dit kan als brievenbuspakket.)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes