TK: Ming 22.01 GMT Kyoto + 3 extra Delugs banden

Te koop en/of te ruil deze prachtige Ming. Heerlijk dragend door het grade 5 titanium, opvallend door de mooie wisseling tussen brushed en polished + de verzonken bezel. En dan de wijzerplaat die speelt met vorm, structuur, kleur en diepte. Tel daar nog de iconische lume onder het glas bij op en de eigenwijze buckle, en je hebt een horloge met echt een onderscheidend design.

Merk en model: Ming 22.01 GMT Kyoto Green
Diameter: 38 (en 10.9 dik)
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eind 2023
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set (doos, pouch, lederen etui) + 3 kwaliteitsbanden met curved ends voor een perfecte aansluiting (Delugs, 90 euro per stuk)
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzending kosten en risico koper of ophalen Oss of Nijmegen
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat, zuinig mee omgegaan en in roulatie gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: 330.M2 by Schwarz-Etienne
Vraagprijs: 2850 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes