TK: Mk II Stingray II Keroman

Merk en model: Mk II Stingray II Keroman
Diameter: 41mm
Leeftijd: Juni 2022
Conditie: minimale gebruikssporen
Uurwerk Seiko NE15C
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set afgezien van bandentooltje.
Verzending: Verzending risico en kosten koper of nog liever persoonlijke overdracht.
Vraagprijs: €850

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Zo helpe mij God almachtig.

Deze MKII mag er uit. Voorkeur verkoop. Leuke tool duiker met Blancpain en Tornek vibes van Bill Yao. In enkele batches geproduceerd die snel uitverkocht waren. Dit is de versie met de acryl bezel inlay.

In goede staat. Er zijn echt wel wat veegjes te vinden op de kast en achterdeksel, echter lastig de fotograferen op de gezandstraalde kast. Het gebolde saffier is krasvrij en de Stingray loopt goed. Inclusief de nytex nato strap van MKII zoals de eerste afbeelding van MKII, exclusief de groene tropic op mijn foto’s.

Complete afgezien van het bandentooltje dat ik mogelijk ooit nog tegenkom. Desgewenst stuur ik het je na :wink:

Met importkosten destijds ~1200 kwijt :nerd_face:: Zet hem op €850,-

Gr, Vigorelli

7 likes