TK: Monta Noble blauw

Een aantal maanden geleden had ik de behoefte om, naast mijn Baume Mercier, een tweede horloge te hebben. Toen zag ik deze Monta op Marktplaats staan, en heb ik 'm dezelfde dag nog opgehaald bij de eerste eigenaar, die hem rechtstreeks bij Monta online had besteld.

Helaas voor mij wil ik graag weer iets waar Omega op staat. Ik denk een Aqua Terra. Het liefst die groene, want die vind ik het mooist. En er was nog iets… Ohja. Ik ga binnenkort mijn eerste appartement kopen, dus alle fondsen zijn welkom!

Er zit 1 extra schakel bij het horloge. Mijn polsen 20,5cm. Dus tenzij je een beer bent met voorkeur voor horloges van 38.5mm, past hij vast.

Merk en model: Monta Noble, < deze dus
Diameter: 38.5mm - 10.2mm dik - 47mm pootjes - 20mm bandaanzet
Leeftijd: Jan 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2025
Factuur en/of certificaat: Incl. ingevulde garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten bij de vraagprijs inbegrepen, uiteraard verzekerd. Ophalen mag ook, regio Alkmaar
Conditie (krassen, werking etc): 90/100. Normale gebruikerssporen op de sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: MONTA Caliber M-22
Vraagprijs: €1000,- incl. eventuele (verzekerde) verzending

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Wil je meer foto’s of video’s van het horloge? Laat het me dan even weten.

7 likes