[TK] MONTBLANC Meisterstück 4810 Star Chronograph 501 - Black dial

MontBlanc Meisterstück 4810 Star Chronograph 501

[intro]
Graag wil ik wat ruimte maken voor mijn collectie, bied ik bij deze MontBlanc Meisterstück 4810 Star Chronograph aan.

Het klokje verkeert in zeer mooie staat voor deze leeftijd, ook loopt hij zeer op tijd (+4 ~ -2), zie foto’s.
Er zit een Hirsch lederen bandje in Cognac kleur op die bijna als nieuw is, komt het met een originele MontBlanc gesp (63USD met factuur).

Aankoopbonnen zijn aanwezig (zowel van horloge als gesp).
Slechts 2~3x thuis om de pols gehad.

[Specificatie]
=>Merk en model:** MontBlanc Meisterstück 4810 Star Chronograph 501
=>Diameter**: 38mm
=>Leeftijd**: rond 2010~2015
=>Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Apr 2023
=>Factuur en/of certificaat:** ja, factuur aanwezig (gekocht bij een Spaanse Juwelier)
=>Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, watch only met facturen
=>Verzendkosten of afgehaald:** Verzenden heeft de voorkeur!
=>Conditie (krassen, werking etc): in zeer mooie staat
=>Soort uurwerk en kaliber:** Valjoux 7750

Vraagprijs: EUR 1250

Groeten, RT

[Disclaimer]
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

=>Klokjes<=

ZELOS Aurora Moonphase - Eclipse Grey (met seal & LE 003/120 ongebruikt)

MONTBLANC Meisterstück 4810 Star Chronograph 501 - Black dial

PERRELET Matterhorn - Air Zermatt ft. Dual-Rotors in uitmuntende staat (bijna NOS)

=>Parts & Accessories<=
Parts - Bandjes: Uncle Strap US1450 Lincoln (Bracelet for Tudor BB36)

Accessories - Horlogedoos: nieuwe lederen reisetui / travelcase ongebruikt van merk TA International Original

Accessories - Merchandise: CASIO Caps voor G-shock collector

8 likes