TK: Montblanc Star Chronograaf 4810

Mijn Montblanc mag weer weg! Ik heb hem gedragen en ervan genoten, dus nu is iemand anders aan de beurt om dit fantastische horloge te dragen. Hier de specificaties:

Merk en model
Montblanc Meisterstück 4810 star Chronograaf

Leeftijd en datum waarop hij in mijn bezit is gekomen
Leeftijd onbekend. Aan de hand van het serienummer of referentie is dit ongetwijfeld terug te vinden. Ik heb hem zelf sinds vorigjaar Juni.

Soort glas
Saffierglas

Uurwerk
Automatisch Valjoux 7750 chronograafuurwerk

Conditie
Grandioos! Voor zijn leeftijd verkeert hij in een prachtige staat. Alles functioneert zoals het hoort: tijd, datum en chronograaf werken perfect.

Accessoires
Je krijgt er een aantal bandjes en de originele sluiting bij. Horloge is een paar jaar terug geserviced.

Diameter
38 mm excl. kroon
47 mm lug-to-lug

Prijs?
€1050

Dat is slechts twee keer boodschappen doen tegenwoordig, doe er uw voordeel mee!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Bedankt voor uw aandacht,
Jelle

10 likes