TK: MoonSwatch Pluto + leren band

Het verplichte (!) rijtje:
TE KOOP

Gekocht op vakantie in Genève. Paar keren gedragen maar blijft nu in de doos liggen. Vandaar dat die door mag naar de volgende eigenaar!

Merk en model: Omega x Swatch “MoonSwatch” Mission to Pluto
Diameter: 42mm
Leeftijd: september 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2023 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Bon aanwezig, gekocht in Genève.
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles; doos, omdoos, papieren en een extra zwarte leren band met goudkleurige buckle.
Verzendkosten of afgehaald: Allebei mogelijk. Risico voor koper, verzenden betaal ik.
Conditie (krassen, werking etc): Staat zou perfect zijn, als er geen klein krasje boven aan de lug zit. Dit is gebeurd met het vervangen van het bandje. Van dichtbij zichtbaar.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: €260 (aankoop was 250 CHF ~ 262€ en bandje 30€.)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. :white_check_mark:

Hierbij de foto’s:

Zie hier mijn recensies:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Greetz,
Jeroen

4 likes

ON HOLD, t/m vrijdagmiddag