Te koop (voor een vriend):
Om gelijk maar duidelijk te zijn. Het betreft de verkoop van een horloge van een vriend van mij. In overleg met de moderatoren kan dit mits er uiteraard aan alle verkoopregels wordt voldaan.
het horloge heb ik dan ook zelf in bezit. Of zoals het in de regels staat: “u dient de feitelijke beschikkingsmacht over het aangeboden object te hebben (het object moet in uw bezit zijn))” ik regel dus alles als ware het mijn eigen horloge is.
Merk en model: Mr. Jones - Tadaima by Yo Hosoyamada
Diameter: 37mm
Leeftijd: 27-06-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04-09-2025 (ontvangen van vriend)
Factuur en/of certificaat: aankoopfactuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk, verzendkosten voor kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): z.g.a.n. weinig gedragen, zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: TY2709 20 jewel automatic mechanical jumphour movement
Vraagprijs: €245,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.